Maximale deelnemerstevredenheid.
Visma Idella voert met de DPaaS oplossing de volledige pensioenadministratie inclusief alle deelnemerinteractie voor u uit. Wij nemen uw operationele en administratieve processen over, inclusief de bijbehorende assurance. Denk hierbij aan:
Via portals en state-of-the-art User eXperience geven we invulling aan deelnemer-vriendelijke customer journeys voor de meeste pensioengerelateerde life events.
Charlotte is een deelnemer van uw pensioenfonds. Aan de hand van haar levensloop schetsen we hoe onze oplossingen bijdragen aan het gemak en inzicht van u en uw deelnemers.
Uw deelnemers kiezen het communicatiemiddel dat bij hen past. Naast inzet van social media, chat, appen, videocall kunnen uw deelnemers natuurlijk ook bellen of een e-mail sturen. Voor BPf-en voert Visma Idella ook de werkgever gerelateerde communicatie uit.
Het pensioenfonds zelf blijft verantwoordelijk voor tactische en strategische processen en activiteiten zoals:
U houdt zelf volledig grip op strategie, innovatie en besturing. In combinatie met het VIPS platform is DPaaS het antwoord op uitvoerings- en kostenvraagstukken waarmee veel fondsbestuurders worstelen. Naast onze totaaloplossing kunt u er ook voor kiezen de administratieve uitvoering uit te besteden en de interactie in eigen hand te houden.
Op het gebied van pensioenuitkeringen is Visma Idella marktleider in Nederland. Voor meer dan 100 pensioenfondsen en enkele tientallen pensioenuitvoerders, verzekeraars en banken realiseren wij ca. 1,5 miljoen pensioen- en overige uitkeringen (zoals o.a. lijfrente of arbeidsongeschiktheid) per maand. Weten wat we voor je kunnen betekenen? Neem contact met ons op.
Visma Idella is nieuwsgierig. Jij ook?
Wij zijn benieuwd waar we je mee mogen helpen.